Nyheter

Köksavloppsarbete i 19: inleds onsdag 24 juni 07-07.30 (2026-06-22)

Relining i källaren utförs av personal från Pronc AB: som är underleverantör till Husensjö VVS. Arbetet inleds tidigt onsdag morgon 07-07.30 och beräknas vara helt slutfört till lunch. Köksvatten kommer att stängas av för vissa lägenheter (sannolikt inte samtliga) i trapphus 19. Samtliga lägenheter kommer däremot ha tillgång till vatten och avlopp via sina badrum. 

  • Det är viktigt att inte använda köksavlopp under hela förmiddagen: behöver vatten spolas skall badrumsavlopp användas. 
  • När köksavlopp kan användas fullt ut: läggs meddelande ut på hemsidan + anslag sättas upp vid entréerna/anslagstavlorna.   

Styrelsen håller tummarna att detta nu går enligt plan!

Hälsningar Styrelsen/gm Johan Nordin